Cu ce te putem ajuta?

Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

Dupa plasarea comenzii veti primi un email de confirmare a comenzii si veti fi contactat telefonic de catre noi pentru a reconfirma comanda.

Comenzile se expediaza in aceeasi zi daca ati plasat comanda pana in ora 13:00. Comenzile plasate dupa ora 13:00 ne vom stradui sa le expediem in aceeasi zi, dar din cauza volumului mare de comenzi este posibil sa le putem expedia doar a doua zi. Coletele ajung la dvs in termen de aproximativ 24 de ore  de la expediere.

Costul expeditiei este de 20 lei pentru coletele pana in 20 de kg. In cazul in care comanda dvs depaseste 20kg vom imparti comanda in doua colete iar transportul se va achita de doua ori. Coletele peste 500 de lei, cu greutate pana in 20 kg beneficiază de transport gratuit.

Coletele sunt expediate prin intermediul firmei de curierat rapid GLS Romania. Odata ce comanda este expediata veti primi numarul de urmarire al coletului prin SMS. Cu ajutorul acestui numar puteti urmari starea coletului si puteti lua legatura cu curierul accesand http://www.gls-romania.eu/.

In zilele de sambata nu se fac  ridicari/expedieri de colete.

 

Procedura de retur

Pentru a returna un produs este necesar sa ne notificati in scris pe email sau prin posta intentia de retur si motivul acesteia. (Motivul de retur nu este o conditie a acceptarii returului, ci doar o modalitate prin care Cake Masters monitorizeaza situatia comenzilor online). Returnarea contravalorii produsului se face doar prin transfer bancar in contul mentionat in cerera de retur, dupa primirea produsului,

Pentru a returna un produs, acesta trebuie ambalat corespunzator si expediat la adresa: Bld. Revolutiei, nr. 24, ap.3, mun. Arad, jud. Arad.

Sunt acceptate pentru retur doar produsele nefolosite si cu ambalajul intact.Returnarea se considera finalizata cand  Cake Masters a receptionat produsele returnate, constatand printr-un proces verbal starea in care acestea se afla. In cazul in care bunul receptionat in urma returului este uzat si/sau deteriorat, cumparatorul va fi notificat comunicandu-i-se faptul ca returul nu se accepta si produsul achizitionat urmeaza sa-i fie retrimis.

Contravaloarea cheltuielilor de expeditie a produselor returnate la cerera clientului, fara culpa vanzatorului, se suporta de catre client.